Wybierz miasto
Konkurs Logowanie / Rejestracja
Znajdujesz się w ogólnopolskim wydaniu.

Droga Szamana. Etap 2: Gambit Kartosa

W zeszłym roku pojawiła się w Polsce powieść Wasilija Machanienki „Droga Szamana. Etap 1: Początek” – przedstawicielka nowego gatunku LitRPG z pogranicza fantastyki naukowej i fantasy.

LitRPG można w wielkim uproszczeniu podsumować jako nurt, w którym powstają książki-gry, ale uwaga – nie chodzi tu o gry paragrafowe, lecz o pełnoprawne powieści z intrygującą fabułą, nieszablonowymi bohaterami i wartką akcją. Jaka jest zatem różnica między nimi a klasyką literatury popularno-naukowej/fanatsy?

Otóż wydarzenia przedstawione w powieściach LitRPG rozgrywają się w świecie wyimaginowanej gry; czytelnik odkrywa go (i reguły nim rządzące) wraz z głównym bohaterem, narażając się wraz z nim na liczne niebezpieczeństwa, przeżywając zapierające dech w piersi przygody, walcząc z wrogami, zawierając sojusze i zaliczając kolejne wyzwania. W narrację wplecione są statystyki gracza, opisy przedmiotów i zadań, jak również charakterystyczne dla gier wydarzenia typu utrata życia, rozwój umiejętności, zwiększanie odporności czy walka z „bossem” pod koniec kolejnego poziomu. To niesamowite, jaką immersję w świecie wirtualnej rozrywki zapewnia literatura LitRPG! Bijąca rekordy popularności w Rosji i Stanach Zjednoczonych, również i w Polsce ma rzesze miłośników, o czym świadczą liczne zapytania o kontynuację pierwszego tomu serii „Droga Szamana”.

Dla wszystkich wyczekujących premiery kolejnej części bestsellerowej serii Wasilija Machanienki mamy dobrą wiadomość: „Etap 2: Gambit Kartosa” pojawi się w polskich księgarniach już 13 marca!

Poznamy w niej dalsze losy Dmitrija Machana – informatyka niesprawiedliwie skazanego na osiem lat katorżniczych prac w wirtualnym świecie Barliony, gry, w której wydobywcami surowców i wytwórcami dóbr są w dużej mierze niewolniczo pracujący więźniowie, odsiadujący wyroki w świecie rzeczywistym.

Machan w pierwszym tomie osiągnął bardzo wiele – dzięki swej inteligencji, odwadze i honorowi. Teraz, kiedy ma już sporo nowych specjalizacji, kiedy jego odporność i moc nie mogą się równać z tymi z początków rozgrywki, czeka na niego mnóstwo trudnych i ryzykownych wyzwań, co dla czytelnika oznacza jeszcze ciekawszą i jeszcze bardziej intrygującą lekturę. Chęć skrócenia wyroku i jak najszybszej poprawy statystyk gracza sprawia, że Machan nie cofa się przed niczym, co z jednej strony owocuje nowymi przygodami w coraz to ciekawszych środowiskach gry, a z drugiej – narazi go na wiele niebezpieczeństw. „Droga Szamana. Etap 2: Gambit Kartosa” to fascynująca, świetnie napisana powieść (Rosjanie naprawdę są w tym dobrzy!) nie tylko dla fanów gier RPG i wirtualnych światów, ale także dla każdego miłośnika dobrego SF i fantasy z wartką akcją i nietuzinkową fabułą.  

ZADANIE KONKURSOWE:
Jaka jest Twoja ulubiona literacka trylogia fantasy i dlaczego?
NAGRODY W KONKURSIE:
Mamy dla Was 5 książek pt. "Droga Szamana. Etap 2: Gambit Kartosa"

ZAKOŃCZENIE KONKURSU:
2019-03-21 12:00:00

SPOSÓB ODBIORU NAGRODY:
osobisty,poczta (Nagrody do odebrania w siedzibie portalu, ul. Aleksandra Ostrowskiego 7, I piętro, sektor E, pokój 124, we Wrocławiu. Do zwycięzców spoza Wrocławia nagrody wyślemy na adres podany w mailu zwrotnym informującym o wygranej)

Konkurs już się zakończył

Zwycięzcy konkursu:
  1. Piotr Piosna +48 886***951
  2. Patryk Molik +48 609***778
  3. Małgorzata Stępień +48 691***170
  4. Alicja Szachniewicz +48 734***803
  5. Dominik Kosicki +48 577***940

Regulamin konkursu

1. Osoby, które udzieliły prawidłowej odpowiedzi, będą brały udział w procesie przyznawania nagród. W przypadku konkursów otwartych udział w przyznawaniu nagród wezmą wszystkie nadesłane odpowiedzi.

2. Każdy może udzielić TYLKO jednej odpowiedzi w danym konkursie, chyba że treść konkursu stanowi inaczej.

3. Dopuszczalne jest wzięcie udziału w większej liczbie konkursów.

4. O wygranej informujemy drogą mailową oraz publikujemy listę zwycięzców w treści konkursu, chyba że treść konkursu stanowi inaczej.

5. Informacja o sposobie odbioru nagrody znajduje się w treści konkursu.


6. Jeśli wiesz, że nie będziesz w stanie odebrać nagrody - poinformuj nas o tym mailowo konkurs@dlaStudenta.pl. Nagroda zostanie ponownie rozlosowana.

7. Na odbiór nagród, bądź poinformowanie nas o wysyłce nagrody za pośrednictwem poczty masz 7 dni roboczych od dnia publikacji listy zwycięzców, chyba że treść konkursu stanowi inaczej.

8. Adres do wysyłki nagrody należy podać w mailu zwrotnym informującym o wygranej.

Podpowiedź: Odpowiedzi na większość pytań znaleźć możecie na stronach naszego portalu.

Powodzenia!
dlaStudenta.pl

Polecane konkursy


FB dlaMaturzysty.pl reklama